לא אבזבז עלייך דמעות, יודעת שאני יפה יותר בלעדייך.. אני אמצא מאהב ואתה איזו פרחה שתקרא לך מאמי עד סוף ימייך.......!!
אם חשבת שמאז שהלכת החיים שלי נהרסו........תתעורר מותק החיים היפים שלי רק התחילווווו
הלב רוצה את מה שהראש יודע ש=א=ס=ו=ר...... :)
זה לא טעות לתת את הלב לבן אדם שאוהבים , זה טעות לתת את הלב לבן אדם שלא יודע להעריך
אולי ההצגה שלך עובדת על הקהל שלך .. אבל אני לא אחת מהם שתעשה לך כפיים (:
לא משנה כמה שחקן טוב אתה .. אישה אמיתית קוראת את רגשותייך דרך העיניים (: !
הלוואי והייתי יכולה להיכנס ללב שלך רק כדי לראות אם להמשיך להילחם עלייך , או לוותר כבר עכשיו ..
מהירות האור יותר מהירה ממהירות הקול בגלל זה אנשים נראים חכמים עד שהם פותחים ת'פה
פעם היו לי חיים, עד שאידיוט אחד אמר לי לפתוח פייסבוק
כמה שאתה גדול ממני בגיל, ככה אתה חלש בתרגיל
אומרים שכדאי להחליף מלחמה באהבה אבל אל תעשו מאהבה מלחמה...
מי שמזלזל באהבה - האהבה מזלזלת בו
כאשר האהבה ראשונה תגיע כל הדברים הלא טובים ניתן לשכוח אותם.
לאהבה הכי לוהטת יש את הסוף הכי קפוא !
כדי ללכת אחרי הלב צריך אומץ!!n העקרון הוא לא ללכת אחריו - צריך הרבה יותר מי זה...
מי שמאוהב בעצמו לא מצליח למצוא אף אחד נוסף שיאהב אותו.
מי שיודע להעניק אהבה בטוח ימצא מי שיחזיר לו באותה מידה.
אהבה היא כמו הרוח - לא רואים אבל מרגישים אותה.
אהבה היא שפה אוניברסאלית: אפילו חירשים או עיוורים מצליחים להבין ולקרוא את האהבה.
למצוא בן/בת זוג נאמן/ת זה כמו למצוא פרח מדבר.
למצוא אהבה לא עד כדי כך קשה. העניין הוא להצליח לייצר יחסי אהבה לאורך זמן, עד שהמוות יפריד בינכם...
שאלתי חברות: מה מרגישים כאשר אוהבים". הם לא ידוע לאומר לי. כאשר הכרתי אותך ידעתי שאני מאוהבת...אבל לא יכולה להסביר מה אני מרגישה
כאשר אוהבים אותך אתה לא מבין מה עובר על אלה שאף אחד לא אוהב אותם.
הרכבת היא כמו האהבה - כאשר יוצאת לדרך קשה מאוד לעצור אותה
אתה זה שגרמת לי לבכות, אתה זה שגרמת לי לשמוח, אבל אני זאת שיודעת לאהוב אותך לעד..